logos

ardeleanalexandraArdelean Alexandra Elena

Beneficiar PRACTeam în anul 2, specializarea ECTS

În prezent Anul I, specializarea EAATIO, Facultatea de Ştiinţe Economice, Universitatea din Oradea

De ce ai ales să realizezi stagiul de practică prin proiectul PRACTeam?

Am optat pentru realizarea stagiului de practică prin proiectul PRACTeam deoarece aveam nevoie în primul rând de o experienţă practică, iar în acest mod nu numai că o puteam dobândi ci aveam o ofertă prezentată spre care să mă orientez şi o activitate remunerată.

Care au fost cele mai interesante aspecte referitoare la activităţile proiectului PRACTeam?

Au fost interesante întâlnirile cu un psiholog care au precedat practica propriu-zisă, în cadrul cărora am făcut diverse simulări, teste psihologice şi activitatea de practică propriu zisă la unităţile turistice.

Care au fost relaţiile cu tutorele de practică şi cu responsabilul de practică? Aceasta dublă coordonare te-a ajutat în realizarea sarcinilor prevăzute în programa de practică?

Relaţiile cu tutorele şi responsabilul de practică au fost foarte bune, aceştia comunicând în vederea coordonării cât mai bune a studentului, lucru util pentru sarcinile prevăzute în programa de practică, pentru obţinerea diverselor informaţii despre locul desfăşurării practicii.

Care au fost avantajele PRACTeam? Recomanzi înscrierea în cadrul proiectului a colegilor din anul II?

În opinia mea, am avut avantajul de a cunoaşte mai multe lucruri despre hotelul în cadrul căruia mi-am efectuat stagiul de practică, de a face lucruri noi, a socializa, de a învăţa cum să  reacţionez la situaţii neprevăzute, de a-mi contura o imagine mai clară din punct de vedere profesional. Din acest motiv recomand colegilor din anul II să se înscrie în cadrul proiectului pentru că au numai de câştigat.

Care crezi ca sunt aspectele pe care le putem îmbunătăţii cu privire la stagiul de practică?

Consider că stagiul se desfăşoară corespunzător şi rămâne de îmbunătăţit doar modul în care interacţionează studenţii cu personalul unităţii în care îşi realizează activitatea de practică şi convingerea acestora să fie maleabili, deschişi cu studenţii, care la rândul lor să nu ezite în a întreba şi a învăţa lucruri necunoscute.